9.8.07

نوع اخـر


..بل الحب منطقه الحريه
..منطقه الانطلاق والتحرر من قيود العزله
..منطقه الاخر
..احبك بلاسبب
..ربما
..وربما اختلق الاسباب لكى احبك
..احبك مجملا
..احبك لذاتك
..احبك من اجل الحب
..فبحبى لك اتحرر من كل شيء لاكووون لك

.........................................

..احاول واحاول
..حاولت مرارا وتكرارا ان اتحرر منك
..فاتحرر منك لك
..حاولت الهروب
..ففشلت
..حاولت قتلك
..فقتلت اانا بك
..وظل قلبي متشبسا بروحك تسكن كل جوانبه

.............................................

..الجأ هاربه الى نسيانك
..فيأبي النسيان نسيانك
..وانسي انى كنت احاول نسيانك

................................................

..ارجع اليك هاربه من عالمى المشتت
..احبك
..اعلنها كما اعنلنتها كثيرا
..احبك
..رغم كل مايعتلينى من الأم وعذاب
..الاانى احبك
..وارسمك داخلى
..لتسكننى
..ويسكن معك الوحده
..والأم الاحتضار دونك
...................................................

6 comments:

Mohamed Al-Ashry said...

أسامة
..
لوع الحب هو ما يعمق التجربة
ويجعلها تنحر في الروح
أعجبتني كلماتك الصادقة
وتعبيراتك المرهفة
أحييك
..

O S A M A said...

..كما انا سعيد بزيارتك أ/محمد

وكما انا اسعد بأابداء رايك عن كلماتى المتواضعه

ولكن احقا تنحر تجربه الحب في الروح

ان نحن من ننحر الحب نفسه؟؟


سلامى لك

Samir Saad said...
This comment has been removed by the author.
Samir Saad said...

دي أول زيارة لي، بس مش هتكون الأخيرة. الكلام اللي انت كاتبه دا جميل جدا. بجد نوعية الكتابة دي سبب من اسباب سعادتي. وبعدين الكلام معانيه قوية. كل جملة تفنع يتكتب فيها كتاب.

بجد احييك على الكلام الجميل دا

على فكرة بخصوص تعليقك على موضوع "اللحم واكلاب" انا عايزك تقرأ ردي وتفكر فيه ولو عندك كلام ممكن نتناقش فيه

O S A M A said...

..تسعدنى زيارتك وقراتك وردك عليا سمير

اود ان لاتكون اخر زياره

سلامى لك

Anonymous said...

..الجأ هاربه الى نسيانك
..فيأبي النسيان نسيانك
..وانسي انى كنت احاول نسيانك

osama bgd to7fa awe masha2 allah